Monday, January 17, 2011

Kehidupan perlu diteruskan

Peh!!!
Tajuk cum menarik tertarik jea..
Sebnrnye dah lama benor x menaip di blog nie...x tahu ape pun nak taip..tu yg sunyi sepi jea blog nie..dah naik bersawang-sawang jea blog nie.....
kehidupan perlu dilalui seperti biasa...ada yg menarik, sedih, ketawa, tersenyum cum kerang busuk..tapi aku perlu tabah menghadapi hari2 mendatang dan dugaan allah yg mendatang dengan tabar dah penuh kesabaran..

Dulu aku bukan la orng yg penyabar..tp bila usia telah meningkat aku amat2 la penyabar dan cuba menghadapi dugaan allah dengan sabar...apasal la ayat aku cum sedih jea kali nie..tuhan jea yg tahu cerita di sebalik ayat2 aku nie..ewah2..walau apa terjadi aku tetap leh senyum 2 cm kanan dan 2 cm kiri..ceh dah mcm penceramah ESQ lak..mentang2 la br gi Kursus 2 hr 2 mlm bersama ESQ 165..ekeke..nnt klau aku free2 aku cite la pasal kursus ESQ tu..

Line agak x clear klau aku tulis di blog nie..ada lak mangsa2 kejadian yg baca..dan buat cite lain lak..lg bertambah2 pening otak aku kang..tp aku nak tekankan cite nie berkaitan keje aku kat opis yea..bukan berkaitan famly..jngn nak manabur fitnah lak..aku zzzazz kang..ekekkee..

Ape2 pun aku tetap happy....happy..happy..n happy...

No comments:

Post a Comment