Tuesday, August 2, 2011

Al-kisah Puasa 2011


Selamat berpuasa semua....

Nie merupakan puasa ke 3, pose sorng tanpa en suami..kata orng "Alah bisa, tegal biasa"..bg aku ok jea pose tanpa en suami..tang payah nak beli bj raya bdk comel..ala...semua tempat x boleh bw troli naik kat tempat baju...bukan leh nak pilih bj, dok kejar dia jea...klau x bw, x tahu nak agak size...pening2...

Aku pun gagahkan diri gak bw Areill untk crkan bj raya dia..br pegang jea bj..dia dah hilang..cr2 dia dah naik basikal yg orng buat pameran utk dijual...aku pun biar jea la..sempat gak la aku capai sepasang baju raya utk Areill...areill jngn cite la 1 supermarket dia round ngan basikal tu..jenoh ler aku kejar..cum main kejar2 jea ngan dia..nasib gi time belum puasa, ada la tenaga nak kejar Areill..hehhe...

Doakan la aku menjadi seorang yang tabah dan sabar menjaga budak comel...tengk la gambar nie..


Comelkan..rembat kasut abah dia..nak main bola kot...suka betol baju bola...baju masih kat ampaian pun nak pakai..klau time lipat bj, dia dah ambil pakai bj bola.. mn la dia belajar...

Skrng dah pandai ambil sembahyang..dia bsh tangan(jari2), muka, tangan rambut, kaki...mesti dok tengok abah ambil air sembahyang...moga2 dah besar sembahyang cukup yea..



No comments:

Post a Comment