Tuesday, August 23, 2011

Mula hidup sebagai student


Dah seminggu aku fikir...akhirnye aku dah buat keputusan sambung MASTER..huhuhu

Baru balik jumpa sv..dia dah terangkan serba sediket tentang apa yg aku kene buat..agak menarik & tertarik..lagi pun aku dah ada pengalaman bermain2 ngan data dan report research...so aku terima tawaran yang sv tu bagi..bukan senang nak jadi senang..peluang dah ada depan mata....

Skrng aku dah start cari literature review, buat questioner..bulan 9 registr..awal tahun 2012 start la kehidupan aku bergelar Isteri+Ummi+student...Doa2 aku mampu melaluinye..dan kuat mengharungi dugaan yang mendatang..orng lain boleh, kenapa aku tidakkan..cayok aini...

Mak, abah, famly dan kawan2 TQ kerana bg aku support utk sambung study..I love U all...Muuah.

1 comment:

  1. good luck dear.... moga sumenye berjalan lancar.. doakan untuk aku juga.. masih berkira2 nak buat degree..huwaaaa

    ReplyDelete