Wednesday, August 3, 2011

Peminat Yusof Taiyob

Aku memang kurang siket la bab mkn kurma2 nie..orng bagi jea ada 2 bekas lg x dimakan..semogaa murah rezeki orng2 yang bg kurma sempena bulan puasa nie...Amin....

Budak Comel nie la yang minat sangat ngan YUSOF TAIYOB...klau iklan yusof taiyob jea..mula la dia buat gaya ckp cr kat iklan tu...sebut "yusof taiyob" cara slow2...

Pernah la bw dia gi bazar ramadan..sedang jalan2 tu dia sebut yusof taiyob..aku pun pelik..kenapa lak nie..upernye Areill nampk orng jual kurma yusof taiyob tu..cerdik tol anak ummi nie..good boy...

Areill paling suka belajar benda baru..dia akan tanye sampai dia paham...klau lagu tu, dia suruh nyanyi sampai dia hafal la...so aku kene la rajin cr lirik2 nasyid utk dodoikan dia waktu tido...klau beli buku pun cum tu..dia akan tanye apa bender tu sampai dia paham...Cerdik anak Ummi nie baru 2 tahun, suka nak belajar...Abah dia suruh antar sekolah jea tahun depan..kesian lak aku tengok baru 3 tahun dah nak sekolah..tngk la...bg aku lak biar dia umor 5 thn br hantaq sekolah...bnyk tahun lg dia nak belajar (5 thn-20thn)..lama tu..anto awal2 kan bosan lak...hehhe

Umor Ariell 2 thn 2 bulan, dia boleh dah ckp nak kencing, nak berak..so klau siang2 aku memang x pakai kan pampes...waktu tido or nak jalan2 jea dia br pakai pampes..so sangat jimat la...hanye problem time berak..dia berak payah..dia memang ckp nak berak tp dia x mau dok dlm jamban lama2..so aku pakai kan CD..so pas dia "eeeek" leh basuh CD tu..jimat kan..hehe

No comments:

Post a Comment