Monday, December 6, 2010

Aku jd nurse

Aku dr zaman kanak2 pling suka jd nurse klau abg aku sakit(jaga orng sakit)..bg mkn, minum la..bg mkn ubat la..tp utk jd nurse sbgai kejaya..tidak ler...aku takut sama itu cecair bewarna merah(darah)...tngk darah sendiri ok jea...tngk darah orng..ada lak aku yg pengsan...hehhe

Citenye sitombam aku nie sesema batuk dah 2, 3 hr nie...boleh lak mlm td menjangkit selsema ngan batuk sitombam tu kat en suami..dah 1 umah kene virus selsema batuk..aku jea konon2 masih bertahan...memang cum tu la 2 orng ni..klau sorng selsema, pasti akan berjangkit kat sorng lg...huhuhu

biasa la bila mlm aku yg x leh tido..kiri kanan semua ketat hidong(x leh bernafas)..batuk la..aku la jd nurse..sapu vicse kat en suami..kat sitombam..hehe...

kesian kat dia orng..semoga cepat sembuh..esok cuti awal muharam..x dpt la nak gi tiruk...semua kene berkabung kat umah..dah sihat br kite kuaq jalan2 yea...

No comments:

Post a Comment