Thursday, December 23, 2010

Metting di Bella Vista Langkawi...

Ke Langkawi lagi, klau ikut bulan nie kali ke 2 dlm bln 12 aku gi langkawi..klau ikut tahun..nie kali 3 aku ke langkawi dalm tahun 2010..cum dekat je langkawi nie kan...klau perjalanan dr umah aku ke jati kuala perlis 45 minit jea..perjalanan ngan farry 1 jam..so x ler jauh sngtkan...

Tp kali nie bukan bercuti..gi buat keje k..klau ada ms lebih2 tu br gi shopping n jalan tmpt2 menarik di langkawi...kali nie dok hotel bella vista..hotel nie dekat ngan pekan..tp di pisahkan dengan sungai..so agak jauh la klau nak gi pekan kuah sbb kene pusing ikut jalan raya..mungkin klau ada jambatan dekat siket kot...hehe.
Nie hotel bella vista

Bella vista nie dekat ngan pantai...Bilik hotel ini agak kecik..klau dok sorng luas la..tp bilik, bilik air exclusive..ada tv lcd 32 or 42 inci (lupa nak ukur berape inci)..memang besar la tv dia..

Tp aku dok apartment 2 bilik..apartment cum kat umah biasa jea..mungkin lom buat renovation..Tv kecik jea..huhuhu..

Pemandangan di tepi pantai
Pemandangan kat pantai..ada kolam renang..x ambil lak picnye..i'm sorry
Pemandangan dr atas hotel
tu kolam renang
Hotel nie tngh buat renovation..ada bunyi bising kat hotel nie..tp keseluruhan OK..janji leh buat keje n leh shoping...bg aku ok la hotel nie ngan herge n ada breakfist utk 2 orng lg..kedai mkn pun dekat..nak gi langkawi parade pun dekat..huhuh..


No comments:

Post a Comment